Nu puteti plasa o comanda din tara dumneavoastra. United States

Intrebari Frecvente

 

Daca un rider uita sa deconecteze cablul si coboara de pe motocicleta, se va activa airbag-ul?

O forta de tensiune de cca 30 kg este necesara pentru a activa airbag-ul. Cand rider-ul coboara de pe motocicleta, daca a uitat sa decontecteze cablul, acesta va fi oprit de catre cablu daca doreste sa se indeparteze de motocicleta. Astfel isi va ...

 

Daca un rider uita sa deconecteze cablul si coboara de pe motocicleta, se va activa airbag-ul?

O forta de tensiune de cca 30 kg este necesara pentru a activa airbag-ul. Cand rider-ul coboara de pe motocicleta, daca a uitat sa decontecteze cablul, acesta va fi oprit de catre cablu daca doreste sa se indeparteze de motocicleta. Astfel isi va aminti sa il deconecteze. De fapt, rezistenta cablului ar putea face ca motocicletele usoare sau scuterele sa cada, daca rider-ul uita sa deconecteze cablul, inainte de a se indeparta de motocicleta. Intotdeauna deconectati cablul inainte de a cobora de pe motocicleta.

Odata ce airbag-ul s-a activat, mai poate fi refolosit?

Da, in conditiile in care acesta nu a fost deteriorat la impact, poate fi refolosit la nesfarsit. Trebuie doar sa inlocuiti capsula de CO2 folosind trusa de scule de la Hit-Air. 

Pot spala geaca moto cu airbag?

Daca are capsula de CO2 montata, nu se recomanda spalarea acesteia in apa ci doar cu un furtun cu jet fin. Daca totusi se doreste spalarea gecii moto cu airbag in apa, demontati sistemul de airbag inainte, dupa cum a fost explicat in capitolul Structura si Operatiuni.
Nu folositi spalatoriile dry-clean.

Pot purta un rucsac sau ceva similar peste geaca/vesta moto cu airbag de la Hit-Air?
In principiu puteti, insa fiti foarte atent ca bretelele rucsacului sa nu obstructioneze deschiderea libera a airbag-ului.
Pe cat posibil, evitati folosirea oricarui rucsac sau echipament peste gecile/vestele moto cu airbag de la Hit-Air, pentru a nu interfera cu sistemul de deschidere al airbag-ului.

Daca airbag-ul deja umflat se deterioreaza din cauza frictiunii cu soseaua, va mai fi eficient?
Airbag-ul se umfla in 0.25 secunde astfel ca acesta devine eficient cu mult inainte de a se deteriora din cauza frictiunii cu o suprafata abraziva.
(Gecilesi vestele moto cu airbag de la Hit-Air contin S-System, un sistem care activeaza airbag-ul in numai 0.24 secunde, fata de majoritatea sistemelor din piata care fac acelasi lucru in cca 0.5 secunde)

Care este greutatea fiecarui model?
Pentru varianta L, echipata cu capsula de CO2, captuseala si protectiile aferente, greutatea este:

Geci moto de primavara/vara - cca 2.0 - 2.4kg
Veste moto - cca 1.4 - 1.5kg
Geci moto de toamna/iarna - cca 2.5 - 2.9kg

Veste moto din seria MLV - cca 0.8 - 1.2kg

Cum a dezvoltat Mugen Denko echipamentele moto cu airbag Hit-air?

1995A inceput cercetarea in vederea dezvoltarii unui sistem de airbag pentru motociclisti.
1998Dupa repetate incercari soldate cu succese si esecuri, anunta in sfarsit, prima geaca moto cu airbag din lume.
1999

Lanseaza echipamentele moto cu airbag in Europa, conformandu-se standardelor inalte de siguranta si calitate.

Devine furnizorul sistemelor de airbag al binecunosutelor brand-uri SPIDI, IXS si LOUIS si castiga astfel o reputatie de producator de echipamente moto de inalta calitate si siguranta.

Este premiat cu Medalii de Aur si Argint in cadrul World Exhibition of Inventions in Belgium. Primeste o Medalie de Aur la capitolul Safety Protection Life Saving Division si o Medalie de Argint per total.

2000Premiat cu Gold Trophy la "Salon du Cheval" in Paris.
2001Lanseaza gama de geci moto cu airbag Hit-Air.
2003

Devine furnizorul Politiei Japoneze pentru vestele moto cu airbag din seria MLV. Obtine certificarea CE de la UE pentru vestele din seria MC/MLV.

Lanseaza vestele cu airbag pentru echitatie.

2004Devine furnizorul de veste moto cu airbag al Politii Spaniole.

2005

I se decerneaza cel mai inalt trofeu in cadrul JPMS Motorcycle Show in Franta.

In urma colaborarii dintre YKK si Mugen Denko, lanseaza inchizatoarile "one-touch" oferind astfel mai multa siguranta in ceea ce priveste sistemul de conectare la motocicleta. 

2006

Semneaza parteneriate OEM cu producatori vestimentari de top asigurand astfel gecilor si vestelor moto cu airbag, un design modern si atractiv.

Devine furnizorul Garzii Imperiale Japoneze pentru vestele cu airbag destinate echitatiei.

Lanseaza impreuna cu YKK, o cheie de siguranta mai mica si mai usoara (Y-type).

2007Este autorizat de catre Ministerul Japonez al Economiei, Afafcerilor si Industriei sa intocmesca un plan de dezvoltare multi sectorial.
Mai multe

Intrebari Frecvente Nu există produse în cadrul acestei categorii.